لطفی گفت:در این سیر همچنین شاهد پایین آمدن سن ابتلا به کرونا هستیم و لازم است تا برای حفظ سلامت خود و دیگران از اقدامات نادرستی که سلامت عمومی را به مخاره می اندازد، پرهیز کنیم.
کد خبر: ۹۵۲۰۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲ 31 March 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مهرزاد لطفی»، امروز (چهارشنبه 11 فروردین) با اشاره به افزایش شناسایی مبتلایان به کرونا در فارس در 24 ساعت گذشته در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: شناسایی بیش از یک هزار مورد مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، زنگ خطرجدی برای فارس است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: متاسفانه با کاهش توجه عمومی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد تکمیل ظرفیت های 2 بیمارستان بزرگ شیراز شده ایم.

وی اضافه کرد: بررسی های انجام شده نشان می دهد که بخش اعظم ابتلا به صورت خوشه های خانوادگی صورت گرفته که ناشی از عم توجه به رعایت پرهیز از دورهمی های خانوادگی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تاکید کرد: سیر صعودی ابتلا به کرونا در فارس موجب افزایش موارد مراجعه به مراکز ۱۶ ساعته و بیمارستان ها در روزهای اخیر شده و بحران جدیدی به وجود آورده است.

وی ادامه داد: در این سیر همچنین شاهد پایین آمدن سن ابتلا به کرونا هستیم و لازم است تا برای حفظ سلامت خود و دیگران از اقدامات نادرستی که سلامت عمومی را به مخاره می اندازد، پرهیز کنیم.

لطفی تصریح کرد: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از دورهمی ها، حداقل کاری است که برای تقدیر از زحمات بیش از یک ساله مدافعان سلامت می توان انجام داد.

برچسب ها: کرونا ، فارس ، مبتلایان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار